Base documentaire
Fonds documentaire
Photothèque
Thesaurus
Se connecter
Contact
Aide
Que recherchez-vous ?
Recherche avancée
Retour à la liste
Retour
Envoyer à un ami
Auteur
Nom
BAROODY, Arthur J.
Commentaire
University of Illinois at Urbana-Champaign, USA Données: 2008
Enregistrements liés (50 derniers)
Informations liées
Chapitre : Procédures et principes de comptage: Leur développement avant l'école
Chapitre : Remédier aux difficultés courantes du comptage
Article : The relationship between the order-irrelevance principle and counting skill
Article : The development of basic counting, number, and arithmetic knowledge among children classified as mentally handicapped
Article : The application and development of an addition goal sketch / Arthur J. Baroody and Sirpa H. Tiilikainen
Article : Fostering Taiwanese preschoolers' understanding of the addition-subtraction inverse principle / Meng-Lung Lai, Arthur J. Baroody, Amanda R. Johnson
Article : Fostering at-risk kindergarten children’s number sense / Arthur J. Baroody... [et al.]
Article : The use of concrete experiences in early childhood mathematics instruction
Article : Fostering first graders’ fluency with basic subtraction and larger addition combinations via computer-assisted instruction
Archives Jean Piaget
| Uni-Mail
40 boulevard du Pont d'Arve
1205 Genève Suisse
Tél. : +41 22 379 92 85
info@archivespiaget.ch
Copyright 2018 Archives Piaget - All Rights Reserved | archivespiaget.ch by GB Concept