Base documentaire
Fonds documentaire
Photothèque
Thesaurus
Se connecter
Contact
Aide
Que recherchez-vous ?
Recherche avancée
Retour à la liste
Retour
Envoyer à un ami
Livre/brochure
Titre
The mind's staircase: Exploring the conceptual underpinnings of children's thought and knowledge
Auteur
CASE, Robbie
.
Ed.
Lieu
Hillsdale NJ (etc.)
Référence
Lawrence Erlbaum Associates
Date
1992
Collation
411 p.
ISBN/ISSN
0-8058-0324-6
Descripteurs
théorie du développement
;
néo-piagétien
Langue
anglais
Cote
LS 2 CAS 1992
Enregistrements liés (50 derniers)
Informations liées
Chapitre : General and specific views of the mind, its structure and its development
Chapitre : Horizontal and vertical structure: Stages and substages in children's motor development
Chapitre : Synchrony and asynchrony in the development of children's scientific reasoning
Chapitre : Cross-cultural variation in the structure of children's thought
Chapitre : A neo-piagetian approach to the issue of cognitive generality and specificity
Chapitre : Advantages and limitations of the neo-Piagetian position
Chapitre : The mind and its modules: Toward a multi-level view of the development of human intelligence
Exemplaires
Site
N°
Localisation
Cote
Statut
Disponibilité
Archives Jean Piaget
1
libre accès AJP
LS 2 CAS 1992
Consultation sur place
Archives Jean Piaget
| Uni-Mail
40 boulevard du Pont d'Arve
1205 Genève Suisse
Tél. : +41 22 379 92 85
info@archivespiaget.ch
Copyright 2018 Archives Piaget - All Rights Reserved | archivespiaget.ch by GB Concept