Base documentaire
Fonds documentaire
Photothèque
Thesaurus
Se connecter
Contact
Aide
Que recherchez-vous ?
Recherche avancée
Retour à la liste
Retour
Envoyer à un ami
Auteur
Nom
SMEDSLUND, Jan
Commentaire
University of Oslo, N Données: 2008
Enregistrements liés (50 derniers)
Informations liées
Chapitre : Apprentissage des notions de la conservation et de la transitivité du poids / par Jan Smedslund
Manuscrit : Constancy and conservation : a comparison of the systems of Brunswik and Piaget
Tiré à part : The acquisition of conservation of substance and weight in children. I Introduction
Tiré à part : The acquisition of conservation of substance and weight in children. II External reinforcement of conservation of weight and of the operations of addition and substraction
Tiré à part : The acquisition of conservation of substance and weight in children. III Extinction of conservation of weight acquired "normally" and by means of empirical controls on a balance
Manuscrit : The acquisition of conservation of substance and weight in children.VI. Practice on continuous vs. discontinuous material in problem situation without external reinforcement
Correspondance : Cher Professeur Piaget, Je me permet de vous demander s'il est possible d'avoir une confirmation formelle […]
Tiré à part : Determinants of performance on double classification tasks
Tiré à part : Determinants of performance on double classification tasks II. Effects of direct perception and of words with specific, general, and no reference
Manuscrit : Summary of the results of experimental research 1959/60
Livre/brochure : Becoming a psychologist : theoretical foundation for humanistic psychology / Jan Smedslund
Livre/brochure : A critical evaluation of the current status of learning theory / by Jan Smedslund
Tapuscrit : Transitivity of preference patterns as seen by preschool children
Correspondance : Dear professor Piaget, I am enclosing a copy of a paper [...]
Manuscrit : Summary of the results of experimental research 1959/60
Manuscrit : The development of concrete transitivity of lenght in children
Chapitre : Apprentissage des notions de la conservation et de la transitivité du poids / par Jan Smedslund
Chapitre : Apprentissage des notions de la conservation et de la transitivité du poids / par Jan Smedslund
Livre/brochure : Multiple-probability learning: An inquiry into the origins of perception
Livre/brochure : Multiple-probability learning
Livre/brochure : L'apprentissage des structures logiques / par Albert Morf... [et al.]
Livre/brochure : L'apprentissage des structures logiques / par Albert Morf... [et al.]
Livre/brochure : L'apprentissage des structures logiques / par Albert Morf... [et al.]
Manuscrit : Une théorie générale de l'apprentissage est-elle possible ?
Manuscrit : L'apprentissage et les notions de conservation et de transitivité de poids
Manuscrit : Learning and the conservation of weight (Preliminary outline)
Manuscrit : Learning and the transitivity of weight - Preliminary outline
Manuscrit : Learning and the concepts of conservation and transitivity of weight
Chapitre : Les origines sociales de la décentration / par Jan Smedslund
Archives Jean Piaget
| Uni-Mail
40 boulevard du Pont d'Arve
1205 Genève Suisse
Tél. : +41 22 379 92 85
info@archivespiaget.ch
Copyright 2018 Archives Piaget - All Rights Reserved | archivespiaget.ch by GB Concept