Base documentaire
Fonds documentaire
Photothèque
Thesaurus
Se connecter
Contact
Aide
Que recherchez-vous ?
Recherche avancée
Retour à la liste
Retour
Envoyer à un ami
Livre/brochure
Titre
Development and Learning: Conflict or congruence
Auteur
LIBEN, Lynn S.
Lieu
Hillsdale, NJ
Référence
Lawrence Erlbaum Associates
Date
1987
Collation
261 p.
Collection
The Jean Piaget symposium series
Descripteurs
apprentissage
;
modèle du développement
;
psychopédagogie
;
Piaget, théorie
;
Vygotsky, Lev Semenovich
Cote
LS 2 DEV 1987
Enregistrements liés (50 derniers)
Informations liées
Chapitre : Bandwidths of competence: The role of supportive contexts in learning and development
Chapitre : Going for the middle ground: A promising place for educational psychology
Chapitre : Educational-developmental psychology and school learning
Chapitre : Conflict and congruence in development and learning
Chapitre : The role of learning in children's strategy choices
Chapitre : Constructing knowledge in school
Chapitre : Necessity: The developmental component in school mathematics
Chapitre : Approaches to development and learning: conflict and congruence
Chapitre : Information processing and Piagetian theory: Conflict or congruence?
Chapitre : Developmental method, zones of development, and theories of the environment
Exemplaires
Site
N°
Localisation
Cote
Statut
Disponibilité
Archives Jean Piaget
1
libre accès AJP
LS 2 DEV 1987
Consultation sur place
Archives Jean Piaget
| Uni-Mail
40 boulevard du Pont d'Arve
1205 Genève Suisse
Tél. : +41 22 379 92 85
info@archivespiaget.ch
Copyright 2018 Archives Piaget - All Rights Reserved | archivespiaget.ch by GB Concept