Base documentaire
Fonds documentaire
Photothèque
Thesaurus
Se connecter
Contact
Aide
Que recherchez-vous ?
Recherche avancée
Retour à la liste
Retour
Envoyer à un ami
Article
Titre
A comparative study of the effects of a developmentally based instructional model on young children with autism and young children with other disorders of behavior and development
Auteur
ROGERS, Sally J.
; 
DILALLA, D. L.
Référence
Topics in early childhood special education
Date
1991
Volume
11
N° revue
(2)
N° de page
29-47
Descripteurs
psychopathologie, autisme
;
préscolaire
;
psychologie comparée
;
éducation spécialisée
;
psychopathologie
Langue
anglais
Enregistrements liés (50 derniers)
Archives Jean Piaget
| Uni-Mail
40 boulevard du Pont d'Arve
1205 Genève Suisse
Tél. : +41 22 379 92 85
info@archivespiaget.ch
Copyright 2018 Archives Piaget - All Rights Reserved | archivespiaget.ch by GB Concept