Base documentaire
Fonds documentaire
Photothèque
Thesaurus
Se connecter
Contact
Aide
Que recherchez-vous ?
Recherche avancée
Retour à la liste
Retour
Envoyer à un ami
Fuson.pdf
Article
Titre
Avoiding misinterpretations of Piaget and Vygotsky: mathematical teaching without learning, learning without teaching, or helpful learning-path teaching? / Karen C. Fuson
Auteur
FUSON, Karen C.
Lieu
Amsterdam
Référence
Cognitive development
Date
2009
Volume
24
N° de page
p. 343-361
Descripteurs
Piaget, Jean
;
Vygotsky, Lev Semenovich
;
mathématiques
;
enseignement
;
apprentissage
Langue
anglais
Fichiers liés
Le fichier pdf.
Localisation
dossier informatique
Enregistrements liés (50 derniers)
Archives Jean Piaget
| Uni-Mail
40 boulevard du Pont d'Arve
1205 Genève Suisse
Tél. : +41 22 379 92 85
info@archivespiaget.ch
Copyright 2018 Archives Piaget - All Rights Reserved | archivespiaget.ch by GB Concept